Konsultant ds. Obsługi Klienta i Wideoweryfikacji
Twoje zadania:
- weryfikacja tożsamości naszych klientów i klientów naszych zleceniodawców na podstawie ważnych dokumentów tożsamości podczas krótkich wideokonferencji
- wyjaśnianie reguł przeprowadzanej procedury i dalszych kroków w sposób zrozumiały dla klienta
- bieżąca obsługa zapytań klientów (mailowa, telefoniczna)
- prowadzenie wideoweryfikacji i obsługi klienta w języku ukraińskim, polskim i angielskim
- bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie (najchętniej język ojczysty)
- bardzo dobra znajomość języka polskiego
- dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
- uczciwość, zaangażowanie, rzetelność i poczucie odpowiedzialności
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
- przyjazny sposób bycia, wrażliwość i umiejętność szybkiego reagowania na potrzeby klienta
- umiejętność obsługi podstawowych aplikacji biurowych
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży
Oferujemy:
- praca stacjonarna w godziny 8:00-18:00 (zmiany po 8h/dziennie)
- umowa o pracę na pełen etat
- praca w nowoczesnym biurze w centrum Poznania
- różnorodność zadań i szkolenie wdrażające
- przyjazna atmosfera pracy w zgranym zespole
- Karta Multiport i prywatna opieka medyczna
Brzmi interesująco? Porozmawiajmy! Czekamy na Twoją aplikację. Wyślij swoje CV na: marta.szejn@signius.eu lub korzystając z poniższego przycisku.