Konsultant ds. Obsługi Klienta i Wideoweryfikacji

Twoje zadania:

  • weryfikacja tożsamości naszych klientów i klientów naszych zleceniodawców na podstawie ważnych dokumentów tożsamości podczas krótkich wideokonferencji
  • wyjaśnianie reguł przeprowadzanej procedury i dalszych kroków w sposób zrozumiały dla klienta
  • bieżąca obsługa zapytań klientów (mailowa, telefoniczna)
  • prowadzenie wideoweryfikacji i obsługi klienta w języku ukraińskim, polskim i angielskim

Twoje umiejętności:

  • bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie (najchętniej język ojczysty)
  • bardzo dobra znajomość języka polskiego
  • dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
  • uczciwość, zaangażowanie, rzetelność i poczucie odpowiedzialności
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • przyjazny sposób bycia, wrażliwość i umiejętność szybkiego reagowania na potrzeby klienta
  • umiejętność obsługi podstawowych aplikacji biurowych
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży

Oferujemy:

  • praca stacjonarna w godziny 8:00-18:00 (zmiany po 8h/dziennie)
  • umowa o pracę na pełen etat
  • praca w nowoczesnym biurze w centrum Poznania
  • różnorodność zadań i szkolenie wdrażające
  • przyjazna atmosfera pracy w zgranym zespole
  • Karta Multiport i prywatna opieka medyczna

Brzmi interesująco? Porozmawiajmy! Czekamy na Twoją aplikację. Wyślij swoje CV na: marta.szejn@signius.eu lub korzystając z poniższego przycisku.