Konsultant ds. Wideoweryfikacji i Obsługi Klienta

Twoje zadania:

  • weryfikacja tożsamości naszych klientów na podstawie ważnych dokumentów tożsamości podczas krótkich wideokonferencji online (w języku polskim i angielskim)
  • wyjaśnianie reguł przeprowadzanej procedury i dalszych kroków w sposób zrozumiały dla klienta
  • bieżąca obsługa zapytań klientów (mailowa, telefoniczna)

Twoje umiejętności:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego
  • uczciwość, zaangażowanie, rzetelność i poczucie odpowiedzialności
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • przyjazny sposób bycia, wrażliwość i umiejętność szybkiego reagowania na potrzeby klienta
  • umiejętność obsługi podstawowych aplikacji biurowych
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży

Oferujemy:

  • umowa o pracę na cały etat
  • praca stacjonarna w nowoczesnym biurze w centrum Poznania w godzinach 8:00- 8:00 (zmiany: 8:00-16:00 i 10:00-18:00)
  • różnorodność zadań i szkolenie wdrażające
  • przyjazna atmosfera pracy w zgranym zespole
  • Karta Multiport
  • prywatna opieka medyczna

Brzmi interesująco? Porozmawiajmy! Czekamy na Twoją aplikację. Wyślij swoje CV na: marta.szejn@signius.eu lub korzystając z poniższego przycisku.