Zapewnij swoim klientom najszybszy dostęp do wybranej polisy, ekspresowe zgłaszanie i likwidację szkody. Bez biura, bez kolejek, bez papierowej dokumentacji i kosztów jej dystrybucji.
Co zmienia SIGNIUS w branży ubezpieczeniowej
Czas od zapytania o ofertę ubezpieczenia do podpisania wiążącej prawnie umowy można liczyć w minutach.
Równie łatwo i szybko klienci zgłoszą szkodę i równie sprawnie przebiegnie proces jej likwidacji. Bez biura oddziału, bez drukowania papierowej dokumentacji, bez kosztów jej dystrybucji. Z agentem działającym w terenie – tam, gdzie jest potrzebny.
Wszystkie procesy odbywają się w najwyższym standardzie bezpieczeństwa danych dzięki zgodności z eIDAS na poziomie kwalifikowanym i zaawansowanym.
Podpis elektroniczny w ubezpieczeniach
Obsługa klienta
- zdalna ekspresowa weryfikacja tożsamości klienta zgodna z KYC i AML
- zdalny podpis z dowolnego urządzenia (smartfona, tabletu, komputera)
- elektroniczne podpisanie i pieczętowanie dokumentów przez wszystkie zaangażowane strony w ciągu kilku minut
- zdalna obsługa zapytań ofertowych, zgłoszeń szkód i roszczeń
Obsługa umów
- zdalne podpisywanie i pieczętowanie wiążących ofert, regulaminów, umów i polis
- sprawny obieg wewnętrzny dokumentów podpisywanych i udostępnianych elektronicznie na kilku poziomach decyzyjnych
- łatwe śledzenie złożonych i oczekujących podpisów
- elektroniczne masowe pieczętowanie dokumentów
- prawnie wiążące oświadczenia wydawane na potrzeby klientów i innych ubezpieczycieli w przypadku reasekuracji
Archiwum ubezpieczyciela
- dokumenty umów chronione przed manipulacją
- gwarancja mocy prawnej, integralności i autentyczności dokumentów
- potwierdzona tożsamość podpisującego
- zachowanie wartości dowodowej umów długoterminowych w archiwum elektronicznym
- przejrzysty układ dokumentacji archiwalnej dzięki znacznikom czasu
Rozwiązania SIGNIUS dla ubezpieczeń
Poznaj SIGNIUS od środka
Zapraszamy na bezpłatne spotkanie online dopasowane do potrzeb Twojej działalności. Demo umówisz przez nasz formularz kontaktowy.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą:
Czekamy na wiadomość
Nie wahaj się napisać.
Jesteśmy ciekawi, jak możemy wesprzeć Twoje działania.